Tento blog je sbírka hlodů našeho pana docenta, posbíraných na zkouškách a akcích univerzitního sboru Ateneo. Napřed jsme se jim jenom smáli, ale pak jsme si řekli, že je škoda je nezapsat. Pan docent má opravdu velkou fantazii a zajímavé je, že většinou i pochopíme, co tím myslel. :D

Docentovy džouky založeny: listopad 2014
Blog založen: 20.2.2017

19.5.2015 jsem zjistila, že jsem nevědomky navázala na tradici psaní docentových hlášek, který jsou na Ateneáckým webu (přístupné bohužel jen pro členy) od roku 2008 a jejich dopisování končí na konci roku 2012. To znamená, že jsem začala právě v čas! =)
Dopisovány budou i džouky, co nemusí být nutně z úst docentových. =)

Náš tým:
Ivunec, Jóža, Hanka, Míša, (Romí, Wendy)

Přesunuto z Ivunec Blog

středa 3. prosince 2014

2.12.2014

Ivunec
  • Basi, já vás neslyším, to musíte prostě vyšívat!
  • Bas může spolíhat na fundament, ale z tenorů leze teplej vzduch.
  • Páni basi, pojďte sem do toho rohu, ať vás trochu vytočím.
  • Naražte to géčko pořádně! (Hatfield - Gloria)
  • Hoši, vy mně s tím kroutíte, vyberte si cé - cé má pevnost oceli!
  • Vy už jste nějací znavení. Vy už jste slavili Mikuláše?
  • Půjde se podle ruky, není to na motor nebo podle automatických bubnů. (White Christmas)
  • První 2 noty máte jakýsi v luftě.
  • Crescendo, crescendo, crescendo, crescendo, ještě, ještě, ještě!!!
    (Vedou se teorie o tom, co se skrývá za docentovou láskou k tomuto neodmyslitelnému přídavku, při jehož dirigování se tváří, jakoby spatřil sedmý div světa, An Irish Blessing)
  • Já na té 4. straně potřebuju takovej domeček, začne soprán s altem, pak se přidají tenor a bas. Nesmíte být zdechlí! (Jubilate)
  • Je to rozbitý, je to jak tankový prapor.
  • Brzdím kvůli tomu jak žvejkáte ten text. (Plompaard)

Žádné komentáře:

Okomentovat