Tento blog je sbírka hlodů našeho pana docenta, posbíraných na zkouškách a akcích univerzitního sboru Ateneo. Napřed jsme se jim jenom smáli, ale pak jsme si řekli, že je škoda je nezapsat. Pan docent má opravdu velkou fantazii a zajímavé je, že většinou i pochopíme, co tím myslel. :D

Docentovy džouky založeny: listopad 2014
Blog založen: 20.2.2017

19.5.2015 jsem zjistila, že jsem nevědomky navázala na tradici psaní docentových hlášek, který jsou na Ateneáckým webu (přístupné bohužel jen pro členy) od roku 2008 a jejich dopisování končí na konci roku 2012. To znamená, že jsem začala právě v čas! =)
Dopisovány budou i džouky, co nemusí být nutně z úst docentových. =)

Náš tým:
Ivunec, Jóža, Hanka, Míša, (Romí, Wendy)

Přesunuto z Ivunec Blog

středa 4. března 2015

3.3.2015

Ivunec, Wendy

  • Nekymácejte mně s tím tónem! (Chceme, my se chceme, část našel jsem oříšek)
  •  Páni tenoři, zkuste mi tam nevýt. (Chceme, my se chceme)
  • Nesmíte se mně tam nadechovat uprostřed slova! Anebo tak, aby to nebylo slyšet.
    Dan: Protože to zpívá jenom František. A ten, když se nadechne, nadechne se celej tenor.
  • Tak budem stavět teda od basu, co se dá dělat. (docentova první a poslední pochvala basů)
  •  Dámy, vy tady jedete a oni si tady něco žbrblají. (Chceme, my se chceme, část jak se nemám znáti)
  • Pánové, musíte být jedno tělo, jedna duše a jedny hlasivky, nechcu slyšet žádnou individualitu!
  • Potřebuju "POVĚZ MNĚ MÁ MILÁ!!!", ne tak, jak kdybyste něco pili.
  • Výborně tenor, bas má ještě rezervu. (první a poslední pochvala tenorů)
  • A v tom naštvání si uvědomil, že by chtěl. (Chceme, my se chceme, část pověz mně má milá)
  • Nezpívejte to tak, jako kdyby vás u toho někdo škrtil. (tenorový part s tóny kolem a2, Zelenaj se, zelenaj)
  • Ten bas dlouho nic a pak takovej plk! To snad nebyl ani tón! Kdo ví, čím jste to vyloudili!
  • Basi, vy se tam zbaběle schováváte...
    Víťa: My jsme vypadli už na 8. taktu.
  • Páni basi, potřeboval bych, abyste s námi zpívali v jedné tónině. (Píseň pobřeží)
  • Poslední nota se dívá na dirigenta, zapsat! (tož zapsáno =), Červená vážka)

Žádné komentáře:

Okomentovat