Tento blog je sbírka hlodů našeho pana docenta, posbíraných na zkouškách a akcích univerzitního sboru Ateneo. Napřed jsme se jim jenom smáli, ale pak jsme si řekli, že je škoda je nezapsat. Pan docent má opravdu velkou fantazii a zajímavé je, že většinou i pochopíme, co tím myslel. :D

Docentovy džouky založeny: listopad 2014
Blog založen: 20.2.2017

19.5.2015 jsem zjistila, že jsem nevědomky navázala na tradici psaní docentových hlášek, který jsou na Ateneáckým webu (přístupné bohužel jen pro členy) od roku 2008 a jejich dopisování končí na konci roku 2012. To znamená, že jsem začala právě v čas! =)
Dopisovány budou i džouky, co nemusí být nutně z úst docentových. =)

Náš tým:
Ivunec, Jóža, Hanka, Míša, (Romí, Wendy)

Přesunuto z Ivunec Blog

čtvrtek 2. dubna 2015

1.4.2015 (aprílová zkouška s aprílový počasím)

Ivunec, Wendy
  • Pánové, glizy nejsou u Dvořáka dovoleny, ty si strčte za klobouk! (basům, Šípek)
  • Jana T.: Apríl - i příroda má hormony.
  • Dvořák věděl, co tam má napsat. (Šípek)
  • Wendy: Když tenoři zpívají "stála" a ještě tak přihřátě, tak je to takový divný. (Šípek)
  • Wendy: Tady se udusím... (forte na 51. taktu, Šípek) 
  • Sopráni! Vy se bojíte! Taková krásná harmonie a vy mně tam mizíte! (Šípek)
  • Čekat! Tam je dohra, do dohry se nevypráví. (Šípek)
  • Doc.: Vezmeme to ještě jednou jak to leží a běží.
    Wendy: Já bych to radši nechala sednout.
    (dvě nezávisle řečené věty, ale tak si sedly!, Šípek)
  • Tady je šum! Já je slyším ty šumy!
  • Ne! Nesmí tam být kanál!
  • Doc.: Ne PÉČÉ! Peče tam je!
    Honza: To už se chystá do Maďarska. (narážka na budoucí koncert v Pécsi, Šípek)
  •  Musíte to propojit! Vy tam vždycky heknete a umřete. (Šípek)
Ne, téměř nic jinýho než Dvořákův Šípek jsme necvičili. Po zkoušce jsme navíc zůstali na další čtvrt hodinu uvěznění na konviktu, protože venku řádilo snad tornádo.

Žádné komentáře:

Okomentovat