Tento blog je sbírka hlodů našeho pana docenta, posbíraných na zkouškách a akcích univerzitního sboru Ateneo. Napřed jsme se jim jenom smáli, ale pak jsme si řekli, že je škoda je nezapsat. Pan docent má opravdu velkou fantazii a zajímavé je, že většinou i pochopíme, co tím myslel. :D

Docentovy džouky založeny: listopad 2014
Blog založen: 20.2.2017

19.5.2015 jsem zjistila, že jsem nevědomky navázala na tradici psaní docentových hlášek, který jsou na Ateneáckým webu (přístupné bohužel jen pro členy) od roku 2008 a jejich dopisování končí na konci roku 2012. To znamená, že jsem začala právě v čas! =)
Dopisovány budou i džouky, co nemusí být nutně z úst docentových. =)

Náš tým:
Ivunec, Jóža, Hanka, Míša, (Romí, Wendy)

Přesunuto z Ivunec Blog

pondělí 9. října 2017

7.10.2017 (Soustředění den 2.)

Ivunec
  • Do žijících autorů radši nesahat! Když je mrtvej, tak se už nemůže bránit. (21 Guns)
  • Já tady poslouchám, jestli tady nešustí klimatizace, a to někomu šustí hlas, jak je trošku nachlazený. (Quo cordis mei)
  • Doc.: Tak tohle by nešlo.
    Dan: My potřebujeme skončit, abychom mohli začít. (Beatus)
  • Zaprvé to v tom pianu zpíváte, jakoby se vám nechtělo a zadruhé ten text inklinuje k něčemu úplně jinému. (text: ed observat, Beatus, takt 38, mužský sbor)
  • Kluci: Bude tam koruna?
    Doc.: Mě to láká.
    Jóža: Já tady mám z Hradce poznámku "nedýchej".
  • Nechte je, ať se v tom vykoupou. (mluvíc k holkám, ukazujíc na kluky, Beatus)
  • Chlapci, vy máte jít ve stejném rytmu, kdybyste to nevěděli. (Beatus od 93)

Žádné komentáře:

Okomentovat