Tento blog je sbírka hlodů našeho pana docenta, posbíraných na zkouškách a akcích univerzitního sboru Ateneo. Napřed jsme se jim jenom smáli, ale pak jsme si řekli, že je škoda je nezapsat. Pan docent má opravdu velkou fantazii a zajímavé je, že většinou i pochopíme, co tím myslel. :D

Docentovy džouky založeny: listopad 2014
Blog založen: 20.2.2017

19.5.2015 jsem zjistila, že jsem nevědomky navázala na tradici psaní docentových hlášek, který jsou na Ateneáckým webu (přístupné bohužel jen pro členy) od roku 2008 a jejich dopisování končí na konci roku 2012. To znamená, že jsem začala právě v čas! =)
Dopisovány budou i džouky, co nemusí být nutně z úst docentových. =)

Náš tým:
Ivunec, Jóža, Hanka, Míša, (Romí, Wendy)

Přesunuto z Ivunec Blog

čtvrtek 22. října 2015

20.10.2015

Ivunec
  • Musíte přidechovat! Vím, že některé dámy to nepotřebují, ale my jo!
  • Doc.: Víte, co jsou ty stříšky nad těma notama?
    David: Aby na ně nepršelo. (O Salutatis Hostia)
  • Vy si to nevychutnáváte tu barvičku! (Bei Mir Bist Du Schoen)
  • Ta harmonie je krásná, žádný hrůzy tam nejsou, je to psáno stylově. (Bei Mir Bist Du Schoen)
  • Pánové, bacha, ať nesklouznete do hospodského stylu. Žádné intonace s glizama!
  • Chlapci, já tomu potřebuju rozumět, je to česká hymna! Vy to drmolíte, jako byste v sobě měli 2-3 promile. (Kde domov můj)
  • Alti, ti basi vám to předzpívávají. Pokud nebudou huhňat. (Kde domov můj)
  • Nehoukejte, nedělejte glizy, choďte po schodech. (My Old Kentucky Home)
  • Pořád to musí jet jak motorová myš. (My Old Kentucky Home)
  • To jsou ty lovy beze zbraní. (takt 6, My Old Kentucky Home)
  • Já tu nepotřebuju žádný pískající ptáče! Nezpívejte to, jak když vás někdo drží pod krkem! (na soprány, str. 7, My Old Kentucky Home)
  • Musíte zjihnout! Aby tam byl ten filmový závěr. Slza bude kanout. (poslední 3 takty, My Old Kentucky Home)

Žádné komentáře:

Okomentovat